CFMOTO GLADIATOR X1000 G3

Cena s DPH:

od 304 990 Kč

Přichází nová generace Gladiátorů X1000

Nový Gladiator poskytuje více než jen maximální výkon; je to vynikající rovnováha mezi silou, pohodlím a intuitivním ovládáním. Není to jen hrubá síla, je to stroj na který se můžete plně spolehnout. Jezděte a pracujte s vědomím, že máte v rukou po všech stránkách technologickou špičku v oblasti ATV.

GLADIATOR X1000 G3 T3b základní verze – 304 990 Kč

GLADIATOR X1000 G3 T3b PREMIUM – 314 990 Kč

Cena u základní verze obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), 14″ alu kola, pneumatiky VULTURE + CFMOTO BEADLOCK RIMS (premium verze), silný naviják, homologované tažné zařízení, nitrogenové tlumiče s o 35% vyšším zdvihem, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n’ Ride. 5 let záruka!

Cena u premium verze obsahuje: Navíc oproti základní verzi prémiové 14“ disky kol BEADLOCK (oranžový lem disků), speciální automotive barva Zircon Black, oranžové pružiny tlumičů.

Barva základní T3b základní verze: šedá pastelová (Ghost grey)

Barva základní T3b premium verze: černá (Zircon Black)

Příplatek za barvu (pouze pro základní verzi):

Barva: camouflage (Timber Camo) + 6 000 Kč

T-Box: + 6 489 Kč

Více příslušenství naleznete na stránkách Journeyman.

Supermoderní Gladiator X1000 třetí generace

Čtyřkolka Gladiator X1000 G3 od společnosti CFMOTO je výkonný terénní stroj navržený pro zábavu i práci v náročném terénu. Tento model kombinuje robustní konstrukci s moderní technologií a výkonným motorem, čímž poskytuje vynikající výkon a spolehlivost v různých podmínkách. Jedním z hlavních prvků, který dělá Gladiator X1000 G3 tak efektivním, je jeho silný motor. Pohání ho zážehový, kapalinou chlazený motor s objemem 962 cm3, který je schopen poskytnout dostatek výkonu pro překonávání náročných terénů a tažení nákladů. Díky vysokému točivému momentu je schopen zvládnout i náročné úkoly, jako je tažení těžkých břemen nebo práce v terénu s nákladem.

Důležitou vlastností této čtyřkolky je také její robustní konstrukce, která zajišťuje odolnost vůči nárokům terénu. Ochranné prvky, jako jsou skořepinové sedadlo a pevný rám, chrání stroj před poškozením při jízdě po nezpevněných cestách a v náročném terénu. Tato kombinace výkonu a odolnosti činí Gladiator X1000 G3 ideálním společníkem pro dobrodružství i práci v terénu. Není to však jenom o výkonu a odolnosti; Gladiator X1000 G3 nabízí také komfort a pohodlí pro řidiče a pasažéry. Ergonomicky navržené sedadlo a ovládací prvky umožňují pohodlnou jízdu i po dlouhou dobu. K dispozici jsou také různé doplňky a příslušenství, které umožňují přizpůsobení stroje dle individuálních potřeb uživatele.

S moderními technologickými prvky, jako je například digitální displej s informacemi o stavu stroje a možností připojení mobilních zařízení, nabízí Gladiator X1000 G3 skvělou kombinaci výkonu, odolnosti a komfortu. Bez ohledu na to, zda se jedná o rekreační použití nebo o práci v terénu, tato čtyřkolka od CFMOTO poskytuje spolehlivý výkon a potěšení z jízdy ve všech podmínkách.

 

Kapacity:  
Benzinová nádrž: 30 litrů
Délka: 2445 mm
Šířka: 1264 mm
Výška: 1450 mm
Rozvor: 1480 mm
Hmotnost: 472 kg
   
Systém pohonu:  
Převodovka: Automatická CVT – variátor original CFMOTO CV Tech / převody P/R/N/H/L
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4×4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 27×9-14 (CST STAG + SFMOTO DEADLOCK RIMS – verze premium)
Zadní pneu: 27×11-14 (CST STAG + SFMOTO DEADLOCK RIMS – verze premium)
Diferenciál: Přední a zadní (uzamykatelný)
   
Brzdový systém:  
Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
Brzdy zadní: Kotoučové hydraulické
Parkovací brzda: Ano
   
Odpružení:  
Přední Nezávislé, seřiditelné odpružení Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní Nezávislé, seřiditelné odpružení Vlečená ocelová ramena
Tlumiče Nitrogenové tlumiče s o 35% vyšším zdvihem
   
Motor:  
Typ motoru: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru: 90k (67,1 kW)
Točivý moment: 85 Nm
Vrtání x zdvih: 91 mm x 74 mm
Objem motoru: 1000 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch
Zapalování: ECU Bosch
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů
   
Ovládání:  
Posilovač řízení: Variabilní EPS + 3 režimy nastavení
Ovládací displej: 7” TFT Displej
3 režimy motoru: WORK, NORMAL, SPORT
Elektronický plyn: Ride-by-Wire
Asistent sjíždění z kopce: DAC (Downhill-assist-control)
Motorová brzda: EBS
Asistent bezpečnosti: Burst Sensor /monitoruje EFI a řeší v reálném čase výkon motoru

 

Revoluční změny!

Výkon: 90 HP / 85Nm

Original CFMOTO CVT: Nejmodernější technologie z dílny CFMOTO. Optimalizované sání vzduchu s reakčním čidlem vysoké teploty. Hladký, účinný přenos síly. Delší životnost řemene.

Variabilní EPS + 3 režimy nastavení: Progresivní elektronický posilovač řízení.
Možnosti nastavení: MIN: Sportovní režim s citlivým zásahem pro nerušený dynamický zážitek z jízdy. MID: Běžný režim pro všestrannou odezvu podle situace. MAX: Pracovní režim s optimálním výkonem s důrazem na přesné potřeby jezdce.
7” TFT Displej

Motor:

3 režimy motoru – SPORT: Agresivní odezva plynu se 100% náběhem výkonu. NORMAL: Lineární odezva plynu pro všestranný den. WORK: Hladká křivka výkonu s maximální mírou šetrnosti rotující techniky.
Nová platforma motoru V-Twin se vstřikováním Bosch. Vyšší výkon o 16% je promítnutý v celém spektru otáček.
Ride-by-Wire (elektronický plyn)
EBS – motorová brzda.

Asistenti bezpečnosti:

DAC: Sjezd dolů svahem hlídá elektronický asistent.
Burst Sensor: Monitoruje EFI a řeší v reálném čase výkon motoru.
Optimalizovaná řídítka: Řídítka i štoky jsou ze slitiny hliníku čímž vznikla 40% úspora jejich hmotnosti.

Nová, lepší ergonomie:

Vylepšený jezdecký trojúhelník.
Vylepšené ovládání plynu.
Řazení přešlo na pravou stranu.
Optimalizovaná brzdová soustava.
Brzda předních kol je ovládána levou páčkou.
Rozestup nohou je zúžený o 11 mm.
Až o 80% menší vibrace působící na tělo.
Lepší odvod tepla od nohou jezdce.

Podvozek do extrému:

Nájezdové úhly vpředu / vzadu až 90°.
O 35% zvýšení zdvihu pružení.
O 17% menší poloměr otáčení.

Odpružení nové generace:

Plně nastavitelné, nitrogenové pružení.
Dráha pružení je až o 35% zvýšena oproti původní verzi.
Přední stabilizátor.
LED technika: Na obou koncích je stroj vybaven inovovanou LED technologií. Maximální výkon i ve špatných podmínkách viditelnosti.

Praktická výbava:

Všestranný napájecí zdroj
Dvojité zásuvky: zapalovač cigaret + typ A&C.
3,8 l voděodolný úložný box (vlevo).
Velký 7″ přehledný TFT displej

Zadní část přináší několik jedinečností:

Koncovka výfuku má dva otvory (vpravo / vlevo)
Designová lahůdka v podobě světelné LED rampy
Luxusní sedadlo spolujezdce.

Gladiator X1000 G3 PREMIUM

Prémiové 14“ disky kol BEADLOCK (oranžový lem disků).
Speciální barva Zircon Black.
Oranžové pružiny tlumičů.

 

Máte nějaký dotaz?

We will contact you within one business day.

© Copyright 2015-2022 potok.cz